onsdag 1 oktober 2008

Tv kväll

Ost och kex.. trodde jag! Osten var möglig!!!

Till kvällsmat skulle jag bjuda min kära sambo på Pasta med Kräfstjärtar och Saffran. Låter väl smarrigt... men icke. Vet ej vad men det var en bi smak utöver det vanliga. Jaha, sopen nästa!!! Inte min dag idag när det gäller mat iallafall!!!


Idag har det inte hänt så mycket för övrigt. Planering på jobbet innför i morgon. Kommer två skolklasser som ska få lite information om Frukt & Grönt. Kallas för "5 om dagen". Och jag som absolut inte tycker om att hålla låda inför en massa folk. Men jag klarade det förra året med pompa och ståt, så varför inte fortsätta i samma anda i år också. Det handlar ju faktiskt bara om 3 tillfällen. Och två av dessa är klara i morgon.. pusst!


Hehe.. hör min "Pekå" på över våningen. Han ligger i sovrummet och kollar på Mamma Mia. En helt suverän film, den borde alla se. Man rycks liksom med även fast man inte är ett ABBA fan. Igår kväll såg vi samma film.. gick knappt att ligga i samma säng som honom. Han får liksom lite ryck då och då, han blir liksom inne i filmen! Ja ni som känner honom vet ju hur han kan få sina ryck! :)




Nu snart är klockan 21 och dom flesta sitter klistrade famför Tv. Alla utom jag!! Varför?? Jo jag har aldrig sett ett helt avsnitt.. Allvarligt?? Japp det stämmer faktiskt! Tro det eller ej!!
Ha en trevlig kväll alla Grey´s älskare!!!!
/Fia

Inga kommentarer: