söndag 5 oktober 2008


HELGENS ÖS
Japp. Då var strax denna helg över. Känns som om det är det enda man skriver..


Men helgen har varit bra. Vi jobbade till 18 i fredags, sedan var det kalas dax. Lilla/Stora Thea fyllde 1år. Så jag var dit på lite kalas. Tänk att det måste hända något innan man tar sig till folk och hälsar på. Har ju sagt så länge att jag skulle komma och hälsa på. Ha ha.. skrattar åt mej själv. Jag är fruktansvärt lat, den saken är säker!! Tack tjejen för att jag fick komma på kalas och hälsa på er alla.



Thea till höger och hennes kompis Alicia till vänster!
(synd bilden blev taskigt långt bort)


I Lördags var det dop i Grangärde kyrka för Lovisa. Hon är ju för söt, en utav mosters alla princessor.


Lite mer bilder från dopet nedan.









Och Lördag kvällen avslutades vid Sandra och David.. haha.. Jag och David sov i varsin ände av soffan. Sandra och Fredde satte och tittade på Tv. Trevligt sällskap!! Typsikt mej!
Nu har Fredric fixat mat. Dax att äta. Ha en jätte trevlig söndag!
Kramis

Inga kommentarer: