tisdag 21 oktober 2008

DAGEN INGET FUNKAR
Vet inte vad som hände. Var i sådan fin form. Och sedan kommer det över en.. bara så där. Ena stunden kan man sätta sig och grina, andra stunden kan man slå sönder ett helt rum utan problem. Vad kommer svängningarna ifrån? Monkan sa att jag har PMS problem, själv kanske jag förknippar detta med att jag bara rökt 1 cigg på 2 dygn. Varför undrar ni säkert.. Jag har faktiskt inte varit speciellt sugen på att blossa. Sedan har jag en konstig hosta som gör att jag undviker att få det värre. Tänkte det skulle gå över!! Hoppas kan man ju göra iallafall.

Nu är snart nya datorn på plats också. Fredde och jag har grejat. Känns jätte bra. Nu skulle det bara behövas röjas upp på golvet där inne och få undan sådana grejor som inte hör dit. En hylla ska upp på väggen, bara jag får fingrarna ur *rselet och målar klart den. Nu är ju inte väggarna målade, men det får bli ett framtids projekt. Jag har ingen speciell lust att göra något sådant just nu. Även fast väggarna är gröna, tror jag det blir bra!


Fredric beställde en ny bok här under förra veckan.


.
Jag läser denna just nu..


På lördag ska vi vara barnvakt. Leon kommer och gör oss sällskap ända tills söndag lunch. Ska bli så kul! Vi träffas allt för sällan, tyvärr. Men funkar detta så kommer det nog bli lättare att ha honom flera gånger.

Leon i sommras!

Nej jag ska ta mej upp ur soffan kanske. Ringa Sandra. Å jag ska bara kasta in en bild på vad vi käka till kvällsmat... MUMMA!!!

Riktigt god Räkmacka!

Ha en fortsatt bra kväll i mörkret! Kramar från mej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad handlar boken om? Älskar böcker, tyvärr alldeles för lite tid!
Kramar

A home far away sa...

Hej vilken fin sida du har, ska genast kolla in den lite mer:-

Ha en fin fredag
Kram Gunilla i Singapore