söndag 12 oktober 2008

IGÅNG IGEN

Då börjar man piggna till efter gårdagen. Rösten är väl inte den bästa idag, men det beror nog inte på singstar. Jag tror det är min berömda rethosta som kommer som ett brev på posten varje gånga jag blir minsta lilla förkyld. Visst sjunger man i över 6 timmar gör det ju inte saken bättre... Det var iallafall jätte trevligt igår. Bilderna från kvällen kommer bara jag årkar tömma kameran.. haha... Vi på ICA är väl inte direkt som alla andra, den saken är säker!!

Jag och Fredde hade lite och göra idag eftersom han åker på kurs på tisdag, kommer hem torsdag. Jag åker till Ullared fredag och kommer hem söndag. Så denna vecka har vi inte så mycket tid över till att greja tillsammans. Så det blev en vända till Grangärde, hem till pappa och hämta vinterdäcken till bägge bilarna. Sedan till Sandra & David och hämta detta fina skåp. Tycker det är såå charmigt. Skåpet fick sin plats i sovrummet. (Kolla inte på väggen bakom, den är grön. Ja jag vet, inte snyggt alls. Den ska nog bli svart så småning om). Tilläggas ska också att jag inte alls är förtjust i klickgolv. Så förhoppningsvis ska golvet också bytas ut NÅGON gång i framtiden.

Vid Sandra så blev det lite tid över, så vi slappde lite och åt lunch ute. Korv med bröd i söndags solen. Jätte mysigt!

Okej en bild då.. Fredde ville så gärna vara med på ett hörn.. Latmasken kröp efter ryggraden efter en lång dag! Haha..

Sticker in en bild på syster Millas spegel också. Tycker jätte mycket om den, men jag har inte hittat någon bra placering till den ännu. Och så skulle jag eventuellt vija måla den. Men nja.. Jag tror inte att den blir lika fin då. (Och jag har inte ens frågat om jag får heller). Den får nog behålla den utstrålningen den har..


Ja som jag sa lite högre upp så åker Fredde på kurs tisdag-torsdag och jag.. jag ska vara hemma och greja :) :) Jag har en plan, och tror jag ska fixa det. På tisdag är jag hel ledig nämligen och då ska det hända grejor!! Eventuellt får jag hjälp av Sandra och barnen på eftermiddagen.

Strax dax för mat och hopp i säng efter en lång helg!

Ha det bäst!/Fia


Inga kommentarer: