lördag 25 oktober 2008

LÖRDAG
Ledig dag i dag! Skönt! Vi ska hämta Leon vid hans mormor och morfar strax. Ska bli så kul. Sedan tänkte vi oss en vända på stan, det är ju "rosa lördag" i Ludvika. Jag ska leta efter en vinterjacka. Få se vad lilla Ludvika har att erbjuda.
Sedan vill vi ha fika. Någon som vill bjuda på en koppkaffe?? Haha..
Vi ska väl försöka hålla oss till en lugn lördag kväll. I morgon lämnar vi Leon vid 12 igen, vid mormor och morfar. Hem och svitcha klädor och dra iväg på hockey. Leksand - Bofors om jag inte minns helt fel. Sedan är det snart måndag igen.. håhå vad dagarna går fort!!!
Nya projekt på G?? Nej, mest att hålla skaplig ordning hemma. Får se om jag drar igång nästa gång Fredde åker på kurs. Tror jag vet vad jag ska ge mej på!!
Dax att åka. Åter ett inlägg till kvällen kanske!
Ha en underbar dag under den grå himmlen. //Fia

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken mysig blogg du har:)
Kommer gärna tillbaka flera gånger.
Ha en fin lördag.
Kram Lallis