fredag 10 oktober 2008

NYTT PROJEKT

Fixa, dona, måla, klippa.. japp. Dessa stjärnor är det snart dax att få på plats! Kommer bli super bra. Håll tummarna!!

Ska försöka ta mej till sängen. Börjar jobba halv 8 imorgon, inge vidare. Men jag får se nästa helg som en bonus. Ska ju faktiskt vara ledig tre dagar, dessutom ska jag shoppa så mycket plånboken klara av.. haha. Har lovat mej själv att julklapparna ska vara klara, eller nästan i allafall. Målet är så och ska försöka hållas.

Har precis varit chaufför. Sandra och Malin kom på bara så där att dom skulle ut och göra "stan", om det nu går. Hoppas ni får trevligt tjejor och att ni kommer hem väl behållna! :)

Nej nu ska jag faktiskt röra på påkarna om jag ska klara av dagen imorgon. Jobba, äta, dusch, sminka, klä mig, Therese kommer, prata, dricka och när klockan är 17:30 ska vi plinga på dörren vid Lotta för en singstar kväll! Är ju lite hes i rösten nu pga min förkylning.. hur ska jag då låta på söndag?? Den dagen, den sorgen!

Natti natt, sussa sött!/Fia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hey sötnos!
Har hittat din blogg nu o följer den med spänning... :)
Och du har helt rätt, vi borde ses oftare... kom o hälsa på vettja ;)
Saknar dig!

Kram Emmah

Fia sa...

Emmah! Har du någon sida man kan förlja dig.. Kram

mamma sandra sa...

Tusen tack för skjutsen ;) Vi röjde silver, he he he! Kom hem, men då va det dock låst och jag hade ingen nyckel och inge batteri i mobilen :o Stod och knackade som en galning säkert 30min, va ner och rev i källardörren, ropade på Pumba så han skulle skälla(men han hörde väl att det va jag så han höll mun) efter ett antal galna sparkar i dörren(höll nog på att sparka in den) kom D äntligen ner och öppnade till mej. Jag hade till-och-med förberett mej för att sova i jettan.. Ha en super dunder kul kväll! KRAM

Anonym sa...

Nope finns endast på Facebook ;)
Kram Emmah