onsdag 8 oktober 2008

DAX IGEN
Nu har jag fått ett återfall. Blev helt plötsligt jätte sugen på att gör om någonting hemma igen. Efter att ha legat på soffan de senaste 3 veckorna så känns det som att det är dax och suget är enormt. Och den mest svåra frågan är VAR ska jag börja??? Datarummet är på G, vardagsrummet är på G, skulle vilja fixa sovrummet som känns som det mest oaktraktiv i huset just nu. Men sovrummet känns ju sååå onödigt. Det är ju "bara" jag och Fredric som ska se det. Men en högre mysfaktor skulle ju inte skada direkt.

Men tyvärr så hamnar det rummet lite längre ner i planeringen igen. Måste ta itu med datarummet innan den nya datorn anländer.
Och då blev det problem igen... HJÄLP! Vilken färg ska väggen ha...???
Har iallfall varit och införskaffat en hylla som ska upp ovanför skrivborde, den ska bara målas först. Och en gång har jag precis klarat av, nu är det typ bara 3 gånger kvar!!

När jag var och köpte hyllan, kunde jag inte slita mig ifrån denna fina lyckta.



Tänk dig att det ska vara blockljus i, då kommer det bli såå perfekt!



Singstar kväll vid Lotta på lördag. Å vad jag längtar! Vi som jobbar ihop umgås inte så mycket på fritiden så någon gång ibland händer det att vi ska försöka träffas. Å denna gång bjöd Lotta in för lite PARTAJ. Pizza, umgås, dricka och sjunga rösten av oss! HAHA vad roooligt!





Annars så är det nästa veckas utflykt som hägrar. ULLARED!

Ska bli så roligt att shoppa och umgås med alla som ska med.. ned räkningen har börjat!



Tack för att du finns mitt hjärta. Fredric du betyder väldigt mycket!

Ha en fortsatt trevlig kväll där ute!! KRAMIS



Inga kommentarer: