torsdag 30 oktober 2008

Här är skruttan på sin dopdag!

Själv ligger jag hemma i soffan. Skit tråkigt. Ont i nacken, halsen, huvudet, vänster öra höra jag kanske 25% på bara, helt igentjorvad i snoken, Till och med så jag snarkar så mycket i natt så jag själv vaknade och Fredric gav upp och gick ner och la sig på soffan. Stackare!! Jag gjorde dessutom en vända till Vårdcentralen igår, dom gjorde ett halsprov som inte visade något. Så det var inga fel på mig. Men hör av dig om du bli sämre. Så idag ska jag ringa och tala om att jag är sämre och hoppas på att jag får komma upp och dom kan lyssna på min hosta iallafall. Känns som om lunginflammationen inte är så jätte långt bort faktiskt. Helt värdelöst!! Jag som ska på hockey i morgon och så ska jag ju städa på lördag och tvätta. Men fortsätter det så här så blir det väl ingenting.

Nu ska jag spela lite poker innan jag ska ringa.

Uppdaterar under dagen! Ha det/ Fia

(vad har jag nu kommit åt för knapp.. jag vill inte ha ett streck under allt jag skriver)



Inga kommentarer: