måndag 27 oktober 2008

INTE IGEN
Känner att det är på på G igen. Jag som precis har blivit pigg, hostan är borta. Ja då kommer halsont och en tryckande huvudvärk. Är det verkligen meningen att man ska jag ska vara sjuk för tredje gången på 3 månader? Neeej!! Jag vill inte.. Så nu är det vitlök och alvedon som gäller!
Och imorgon ska jag vara barnvakt. Ledig dag från jobbet så då ska Olivia och Lovisa vara vid moster. Olivia har haft öronvärk över helgen och börjar nog få ögoninfektion. Lovia har ögoninfektion så det kan bli en trevlig dag med dom små. Hoppas jag inte blir sämre bara för då blir det inget imorgon :( Känns som om jag bara kan bli sämre, tyvärr! Sandra & David med barn kommer redan ikväll och sover över tills i morgon.
Fredric är på trav och kollar in ung hästen. Hopppas det låter lovande när han kommer hem! Ska bli lite kul iallafall om bägge hästarna funkar. Men mest tråkigt för min del, då han kommer och spändera mycket ledig tid åt travet. Jag får väl se det som: att fungerar travet har jag förmodligen en glad sambo!! Håller tummarna för kvällen!!
Nej nu är det nog dax att slöa några minuter på soffan innan vildingarna kommer!
Trevlig kväll önskar jag! /Fia

Inga kommentarer: