onsdag 15 oktober 2008

SKULLE SÅ GÄRNA..
Tänk om någon skulle kunna fixa så att man fick klä upp sig som man aldrig får göra annars. Jag skulle vilja känna mej uppklädd, det kan jag ju tala om att min vardags utstyrsel 7 dagar i veckan förutom jobbkläder är svarta mjukisbyxor och någon huvtröja. Känns väl så där kul!! Hittade några fina lite billigare klänningar från Haléns. Som man kan köpa för ett finare tillfälle.. Har ju ett problem dock. Jag tror att jag ska bli lika fin och passa lika bra i kläderna som tjejerna på bilderna gör.



(Bilder lånade från Haléns.se)


Fina va?? Enkla, men ändå såå festliga!


Idag är det onsdag, det var fruktansvärt drygt att jobba idag. 7-17. Men nu sitter man här hemma och inte gör ett jota. Träffa Therese en vända på hennes jobb. Sa att jag tänkte komma och hälsa på, men jag är ju lite feg när det gäller mörkret. Och att få lov att åka hem och ta sig in själv när det är mörkt hatar jag. Tror jag håller mej hemma till det är dax att krypa ner i sängen. Skulle inte tro det blir så sent idag, har en grym huvudvärk för tillfället.




Saknar min Fredric så!! Imorgon får vi träffas några timmar innan jag åker tidig fredag morgon. Ska bli jätte kul att få komma iväg, men även lite drygt att bara säga hej i dörren till honom. Men det är klart, vi träffas så ofta annars och nu under en vecka ses vi bara några få timmar. Men jag vet det går bra, bättre än man tror!


På måndag startar deras trav häst igen efter ett långt sjukuppehåll. Ska bli spännande att se vart det bär av denna gång. Håller tummarna för det bästa förstås.


Premier League och Björn.

Tid för Tv´n nu! Ha en underbar kväll! /Fia

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket :-)
Skoj, har fattat att ni ska till Ullared, jag var där i början på sept, men vill dit igen *shoppa*
Ha det så bra.