måndag 20 oktober 2008

PÅ HEMMA PLAN IGEN
Efter en intensiv helg så är jag hemma igen! Det har varit en riktigt roligt resa. Har shoppat som aldrig förr och julklapparna är klara. Ja förutom Fredric dådå!! Har nog redan börjat ladda inför nästa år. Tacka alla inblandade för denna braiga helg.. :)
Nedan följer lite bilder från helgen. Obs! Dessa bilder har väldigt dålig kvalitet, då dessa är tagna med mobiltelefonen. Och så ska jag tilläga att det var HUR mycket folk som helst. Över 1 timme i kö för att komma in i en och samma butik, det är inte ofta det inträffar i lilla Ludvika. Den saken är säker!!

Japp då var vi påväg!

Inte just nå bilar.. Nästan alla P-platser upptagna! Till och med så det står tanter och paxar platser med kundvagnar. Hur normalt är det??

Blåser lite kallt i kön. Tur dom serverar korv, kaffe och varm choklad.
Snart är vi inne.. Längtar efter värmen.


Folk, folk, folk och åter en massa folk!!



Sandra i kassa kön. Therese provar kläder.

Mys i stugan




Hur gick detta till?

Ett och annat, både roliga och tråkiga grejor inträffade. Men vi alla har iallafall överlevt helgen. Haha..

Å så ska jag berätta att min överraskning till min käre sambo, INTE gick så bra. Så nu får jag leta vidare få se vad jag ska hitta på. Skulle jag kunna, så skulle jag ge honom allt han ville ha.

Håll tummarna för hästen. Start om 45min. Skulle vara kul om han blev bland dom 3.

Puss & Kram på er alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för en mycket trevlig helg!! Måste vi göra om nästa år igen!! ;-) HAHA! Jaa,hur kan in kapsylöppnare gå sönder på det där viset?! Mohahaha!! Hoppas att det gick bra för hästen! Hoppas vi ses snart! Puss å kram!

Mäjlin sa...

Tack själv, var super trevligt.:-D.Dax att börja planera till nästa höst ;-)..Kramar