torsdag 16 oktober 2008

VÄRLDENS BÄSTA FREDRIC

Han har kommit hem.. Å jag fick världens bästa överraskning!!! Han har köpt ny klädsel till våra soffor!!! Det blev sååååå snyggt!! Du är världens bästa.. Jag är så glad..
Nu håller jag tummarna för att din överraskning från mej kommer gå som planerat. Vi får se på måndag!! Alla som läser detta, håll tummarna och tårna åt mej!!

Strax dax att krypa i kojs, ska bara äta en smarrig ost & skinkrulle. För i morgon då bär det av! Som jag sagt så många gånger för.. tålls att upprepas ULLARED here we come!! Ha ha..

Förresten.. i förra inlägget frågas det efter 3:an. Har kollat själv och tror faktiskt inte den är med! Eller så är det dax att kolla synen på riktigt för mej med. Tyckte den var med när jag gjorde detta. Men jagtycks ha tappat den i cypervärlden när jag kopierade detta! Hmm.. tåls att tänka på och klura på. Återkommer på söndag eller måndag!

Ha det bäst i helgen! Ska försöka att ha det jag med. Skulle inte tro det är någe problem med det sällskap jag kommer vara i.
KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooops, Nej 3:an finns tydligen inte, men då blev det fel när jag gjorde det oxå....Jag kopierade från en annans blogg.
Sorry!
Äh, släng in en 3:a ngnstans :-)
/ Zofie

Anonym sa...

Hahaha..Det kändes skönt att 3:an inte va med för jag har letat som en galning =) Hoppas ni har det bra i ullared (eller... det vet jag att ni har) Kram

Camilla sa...

Jättesnyggt med svart,den har jag oxå trånat efter!vilken snäll prins du har som kommer med sån överraskning.Kraaam