fredag 31 oktober 2008


PASSA PÅ NÄR MAN ÄNDÅ ÄR IGÅNG
Ska snart sluta prata om hur synd det är om mej, men jag måste ju berätta att jag var till en läkare igår.





Han konstaterade att jag har rossliga andningsvägar, öroninflammation, rethosta som kan sitta i hur länge som helst. Jag har svullna bihålor men inte inflammation i alla fall. Och min hals har svullnat upp rejält och det har nu gått så pass långt att jag har ont i nacken. Jag fick penicillin i 10 dagar, nasonex till näsan och cociliana till hostan. Och i morse när jag vaknar, vad har hänt då... JO som om inte allt detta skulle duga. NEJ, ögoninflammation kom som ett brev på posten också. Nu är det verkligen synd om mej!!


Och när man bara sitter rakt upp och ner och inte orkar resa sitt **** arsel ur sängen/soffan. Hur kul är det då?? Och ännu mera trist blir det när man är själv hemma. Fredric jobbar först hela dagen, sedan åker han direkt till Leksand på hockey. Och förhoppningsvis kommer han hem några timmar och sover för att i morgon förmiddag åka på trav till Eskilstuna!! ÅÅÅÅ nej nu vill jag bli frisk!!



Som det säkert märks så har jag ingen vidare bra dag här hemma!
Hoppas att det finns dom som har en roligare fredag att se fram emot!


Kram/ Fia

2 kommentarer:

Mäjlin sa...

Men din stackare..:-( Tycker verkligen synd om dig nu..Hoppas du snart ska vara bättre..krya på dig vännen..pusskram

Anonym sa...

Åh, stackare! Hoppas du kryar på dig snart... PS. Klart du får tycka synd om dig själv!
Kramar