torsdag 6 november 2008

SOM JAG HAR VÄNTAT
Nu har jag beställt mina efterlängtade ljushus. Å så fint det kommer bli i mina fönster.

Det blev ett 2 vånings och ett 4 vånings hus från http://www.tildasmamma.se/

Sedan var jag så dum så jag tittade lite mer. Och vad hände då..? Jo jag hittade detta söta hjärta att hänga på väggen. Det ska egentligen vara i trädgården, men jag ska nog hitta något ställe att pryda någon tom vägg. Ett stort rostigt hjärta!!


(bilder lånade från http://www.tildasmamma.se/)

Igår var vi och gratulerade lilla Lovisa på 1 årsdagen. 1 vecka i efterskott!! Ja det kan ju lätt bli så när man är sjuk. Och när man står här hemma och ska slå in paketena.. Mmm då hittar jag inte en utav grejorna, Jag blir SSSÅÅÅÅ arg. Jag har vänt upp och ner på alla tänkbara skrymslen och vråer. Men "den" är spårlöst bort. Ja jag hoppas hon hinner få den före jul i alla fall. Tack för en trevlig kväll Sandra & David.

En sak till ska jag berätta.. jag har inte fått tag på Fia så det blir inge Västerås i helgen!!! Jag tror det är min LYCKOVECKA... GASCH!!! Och jag måste fixa frillan till nästa helg. Vi ska nämligen på Lena PH & Orup. Och lite fin vill man ju vara någon gång iallafall... om det nu går?!!

Dax att dusch och krypa i säng, och hoppas turen ler mot mej i morgon när jag vaknar!

Natti natt / Fia

P.S GLÖM EJ FARSDAG PÅ SÖNDAG D.S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att det inte blev nå Västerås i helen!! :-( Skojj att ni ska på Lena PH & Orup nästa helg! Kuuuul!! Ha en fin fredag! Kram!

Virrpanna sa...

Ja du Fia Magdalena, de här med hår åååå, låt hon få fria händer, men klipp inte de kort!
Tror man blir mera nöjd, än om man har en bild i huvudet å så påminner det inte ens när de är klart, lite vågad ska man vara!
Kramiz virrpannan FASTER!