tisdag 4 november 2008

NU BEHÖVER JAG HJÄLP

Till helgen blir det en tripp till Västerås. Ska hälsa på Fia & Alex med familj, och ev en tripp till IKEA. Fredric sa vi skulle skriva en handla lapp. Men på IKEA är det ingen ide med en handla lapp. Det blir aldrig som man tänkt sig iallafall. Han tycker väl kanske inte det är så kul att gå där inne, eller jo om man går och hämtar det man ska ha och sedan går till kassan. Medans jag är en IKEA människa som kan gå runt timme efter timme och verkligen gå igenom minsta lilla detalj. Det är tyvärr sällan vi är lika över huvudtaget. Katt och Råtta.. det är jag och Fredric!

Gissa vem som är vem??



Nu till mitt lilla STORA problem... Fia ska fixa mitt hår.. men HUR?? Själv är jag nog inne på att behålla längden, men göra en frisyr. Men färgen har jag ingen koll på alls. Mörkt eller ljust? Slingor eller inte? Nja.. jag vet inte! Hjälp gärna till att tycka, alla tips är till stor hjälp!!

Detta är jag och min frisyr


Tror ej det kan bli tråkigare. Tillägas ska också att jag aldrig haft samma hårfärg så länge som nu. Jag älskar att förnya mej, eller gjorde förr iallafall.




Lägger in en mysig bild, tyckte kortet blev att se "juligt" ut. Det är mitt nya armband.




Kram & Puss /Fia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kuul att fixa håret!!:-) Bli mörk kanske? Nu till vintern o allt? ;-) Puss o kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Någon nyans/nyanser mörkare och lite pigga slingor kke?
:)
Kram Lallis

Mäjlin sa...

Jag tycker oxå lite mörkare kanske, men inte för mörkt..och slingor på det :-D..Men du passar jätte bra med den färgen du har nu oxå :-D

Anonym sa...

Jag tycker du ska ha en riktigt snygg röd färg... det är riktigt nice... alla passar inte i det men jag tror att du skulle gö det.
Kram på dig!