söndag 23 november 2008

Härliga helg!
Då var den förbi igen! Ja den helg skulle vi varit i Göteborg, men det blev tyvärr inställd. Umm så är det ibland. Men det går flera tåg..
I fredags var det en lugn hemma kväll. Lite go mat med min kära. Och som vanligt blev det tidigt i säng. Man är skapligt sliten efter en barnbidrags helg.
På lördagen så skulle jag ut till mamma och baka. Men lilla syster Niffe hade en liten släng av magsjuka eller liknande så det blev inställt. Så då tänkte jag åka och shoppa.. men det blev för sent innan jag komm i väg. Så då tog jag tag i penseln och målade källardörren och innre listen mellan våra två hallar. Så nu ska jag bara få lusten tillbaka att måla ytterligare en gång! När det nu blir.. Senare på eftermiddagen så fick vi rycka in och vara barnvakt, då Niffe egentligen skulle ha haft Lukas och Thelma. Syster Milla och Tony skulle på 30 årskalas. Så då fick vi äran. Det gick jätte bra. Har aldrig sett dessa 2 syskon vara så sams någonsin. Vi åt Tacos och kollade på film och bara myste alla 4:a hela kvällen. Jätte trevligt.
Idag söndag så åkte vi till Gränges och kollade på bandy. Lukas spelade. Jag tror dom slog Heros med 10-0. Dom var jätte duktiga!
Efter det så blev det Grangärde.. till Sandra och David. Vi åt pepparkakor och drack "kaffe". Haha.. Tror deras kaffebryggare tjockat ihop helt. Men en händig karl klarar allt. Efter några hål stickningar så var det åter "riktigt" kaffe i bryggaren.
Det var denna underbara helg. Sov tid strax då klockan plingar i morgon igen, 05:30 som varje måndag!
Sussa sött i natt / Fia

1 kommentar:

mamma sandra sa...

Jo men visst, kaffet va ju gott..?! Njää, inte i min smak.. Men men! HJörs i morgon!
PoK