lördag 1 november 2008

HÄRLIGT HÄRLIGT


Vilken underbar dag det har varit ute idag. Själv var jag bara ut och vände, typ 5 minuter för att få andas in friskluft. Så skönt!

Är fortfarande inte helt kry. Har försökt att ge mig på dammsugarn och få bort lite damm här hemma. Men ja.. nedervåningen. Sedan var årken helt borta. Typiskt! Så nu sitter jag i soffan med datorn i knät och tittar på trav, jag har spelat V75 med pappa. Haha.. håll tummarna! På Tv´n rullar det repriser från veckan, inte så värst kul. Vad ska man hitta på?

Ja det spelar iallafall ingen roll om jag så varit frisk, för sommardäcken är fortfarande på på bägge bilarna! Vi i familjen H/J är ju inte riktigt som alla andra, förberedda menar jag. Även fast dom varnar för snöfall och snökaos så hinner vi med att byta däck sen!!! Så vi får se när vi kommer av gården nästa gång.


Ha en fortsatt trevlig HALLOWEEN!

Kram / Fia

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det underbart att bara få lite frisk luft efter att bara ha suttit inne =)
Krya på dig!