fredag 14 november 2008

HELG IGEN
Tror nästan det är fredag och måndag hela tiden.. jag hinner ju ingenting här hemma. Visst vi har varit/är sjuka. Sedan tycker jag schemat är fullt hela tiden. Kan ju tala om att helgerna fram till jul är fullbokade!!!
*Imorgon drar vi till Tällberg och sedan på Lena PH & Orup.
*Nästa helg blir det Göteborg fredag till söndag. Tänkte besöka Liseberg och julmarknaden.
*Helgen efter det så är det julfest med jobbet på lördagen och dop i Mora på söndagen.
*Lucia är på lördagen efter.. Vilket innebär fest IGEN! Oj nu är det inte likt mej direkt.. så många helger på raken. Hur ska det gå??
*Denna helg som följer är helgen före jul. Så jag tror att det blir lite jobb.. eller vad tror nì?!
Så ser det ut om det nu blir som det är tänkt. Där mellan ska jag hinna julstöka och fira ett antal personer som fyllt eller fyller. Och det är ju inte bara en. Tror jag fick ihop till 8st.. aj då! Sedan är ju inte Fredde helt kry heller. Han var hemma tisdag, onsdag och halva dagen idag. Hosta och feber känningar och en del hörsel problem. Men det ska nog gå en då.
Ha en trevlig helg där ute, nu ropar Fredde att maten är klar.. MUMS!
/Fia

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har ni fullt upp! Lucia-fest kommer ju bli kanon! ;-) Tror du inte?! Hoppas ni har det riktigt bra på LenaPH och Orup ikväll!!
KRAMAR!