söndag 9 november 2008

FARSDAG
Grattis på farsdag pappa! Vi kommer och gratulerar dig samtidigt eftersom det är din födelsedag på tisdag också.

Kramar Fia



IGÅR
Vaknade tidigt, till och med tidigare än Fredric. Det händer aldrig i vanliga fall.. Vi gick upp och gjorde oss i ordning och käka frukost. Jag skulle inte ha varit med, men det blev en vända till Borlänge och kupolen i allafall. Eftersom vi ska på Lena PH och Orup nästa helg så blev det att leta efter ett par skor. Svarta stövlar vill jag ha. Och det hittade jag. Ett par med liten låg klack. Perfekt!! Sedan fick jag en ring av Fredric. Jätte fin!!!


TACK ÄLSKLINGEN MIN!

Hem till Ludvika igen, gjorde oss i ordning och drog vidare till svärmor och svärfar. Vi firade farsdag med Freddes pappa. Åt mat och drack några glas vin, sedan kollade vi på dansbands kampen.

GO LARZ KRISTERZ

Efter dansbands kampen, så åkte vi hem och vände. En snabb sminkning och vidare till Silverdollar. Sandra och Linda var där. Riktigt trevligt! Leende guldbruna ögon, så blå kan de aldrig mer bli :).. haha...

Tack för en trevlig kväll!!!

Nej nu är det dax att äta en smarrig frulle.. Ha en bra farsdag alla pappor där ute! Alla andra också förresten! Kram på er! /Fia



Inga kommentarer: