söndag 15 mars 2009

WOOW
Jag är så impad på mej själv, jag har hunnit så mycket nu igen. Men jag ska spara er från att hör allt. Det blev en lång dag i fredags, uppe halv 6 med tuppen, jobba hela dagen. Efter det blev det en vända till Håksberg och kollade in Therese och Tommies nya lägenhet. Kommer bli super!! Nästan så att man blir lite sugen på att flytta igen, men bara nästan! Skulle vara så snäll och hjälpa till, men hjälp och hjälp. Jag tror inte det är många det tar nästan 4-5 timmar att skruva ihop en IKEA byrå.. HAHA! När man väl fått upp farten och förstod hur man skulle gör, ja då var det ju klart!
I går lördag då var det 80års kalas. Freddes mormor och resten av släkten kom till stan. Champange, vin och Lyx planka stod det på matsedeln. Jätte smarrigt!
Under lördagen så sa min kära, vi kan göra vad som helst ikväll. Bara det inte blir melodifestivalen. Å vad bra då var det nästan klart tänkte jag. Milla och Tony, dit kan vi åka för där blir det aldrig melodifestival kväll!! Sagt och gjort, vi tog och åkte dit. Och så står vi ute på trappen och är sociala med varandra när Camilla säger. Vad bra då får vi sällskap, det är ju melodifestivalen ikväll. Hahaha... åå Freddes min var ju inte den bästa i det läget. Efter melodifestivalen blev det en spelrunda. "Kvinnor mot män" tror jag det hette. Men tyvärr ska jag väl erkänna att vi inte försvarade titeln. Fredde kan alldeles för mycket om oss kvinnor och våra sysslor osv.
I dag Söndag så står en riktigt god frukost överst "på att göra" lappen. Efter det så ska jag ta en promenad ner och kasta mej i solariet! Sedan väntar tvätthögen och städning av övervåningen. Måste städa idag för eventuellt får jag äran att hämta Alba i Karlskoga på tisdag!!
Trevlig Söndag!

Inga kommentarer: