tisdag 24 mars 2009

TISDAG
Ja då räknar man ner mot helg igen! Arvingarna på Folkan på fredag och Singstar med jobbet på lördag!!
------------------------------------------------------------------------------
Tackar alla inblandade som gjorde helgen super lyckad! Galaxy kryssning att minnas. Super! Hoppas att om det blir fler gånger att fler kan följa!
------------------------------------------------------------------------------
Jag måste skryta.. Idag har jag:
-Promenerat till jobbet
-Jobbat
-Promenerat från jobbet och runt stan
-Shoppat
-Bokat tid för att ta hål i öronen (äntligen)
-Fixat så jag kan lämna tillbaka min trasiga jacka som har varit i min ägo i 2 månader
-Dammsugit
-Tvättat (bara en maskin kvar)
-Fixat naglarna, blev sådär bra! Men bättre än före!
-Dammat i vardagsrummet
Och nu är det dax att kasta i sista maskinen och börja med maten!! Jag är såå stolt!!
Ha det Bäst!

2 kommentarer:

Mäjlin sa...

Du ska vara stolt, va duktig du är =D

Tack själv för en mycket trevlig resa =)

Anonym sa...

Du hade kunnat fortsatt hem till mig! ;-)