torsdag 26 mars 2009

EN J*VLA TREVLIG DAG




Har som vanligt gått till jobbet, det känns ju bra. Sedan fick jag skjuts av Sandra upp på stan. Så nu har jag "piercat" mina öron. Äntligen!! Det känns ännu bättre. Sedan kom det mindre roliga.....


Köpte en jacka på Vero Moda i januari. Har knappt använt denna, förrens den gick sönder under höger arm och fram på vänster!!!!???? Ska de va så?? Och människan i kassan har mage att säga att det ser ut som jag har klippt upp det!!!! Men HALLO, om jag skulle ha klippt det så skulle jag väl inte gjort det så Osnyggt. Då skulle man ju gjort allt för att dölja detta! Men ja, iallafall så får vi se om det går att fixa. För jag vill ju ha jackan kvar!! Den är ju så grymt varm och skön! Men en sak är säker, jag tänder på alla cylindrar när någon anklagar mej för något jag inte gjort! GGGAAA..




Pjuu, då har jag rensat min ilska för denna kväll! Nu är det dax att ladda inför morgon dagen och ARVINGARNA på folkan!! Ska bli helt underbart trevligt!!
Nu ska jag springa upp och fixa klart alla grejor tills i morgon. Då jag har sådan tur att jag får lov att åka direkt från jobbet till Anna & Janne på förtrevligheter :)
Ha det!

1 kommentar:

Virrpanna sa...

Fia du har all rätt att reklamera enligt köplagen. Och de gäller i 3år. Stå på dej.....!