söndag 1 mars 2009

MOT VARDAGEN IGEN!
Ja snart har vi passerat vecka 9 på detta år! Känns bra för det går ju med raska steg mot sommaren :)
I fredags drog vi till Göteborg och Ulf Lundell.. ja du. Jag lever kvar i den gamla "OOOlalla jag vill ha dig" tiden. Ja det fick man för. Det vara bara nya låtar och typ 2 man har hört några gånger förr. Visst kul att göra någe annat, men ja det blev inte riktigt som jag tänkt mej!!
Lördag och lite shopping. Jag köpte en klänning och en tröja. Fredde köpte en halsduk och t-shirts. Efter det styrdes färden mot Åby och travet. Kanon väder 5 grader varmt och inte en snöhög så långt blicken når. Jätte härligt! Eller ja första timmen iallafall, sedan blev det mulet och runt nollan. Hästen kom 5:a efter en bra insats på tungt underlag. Värsta lervällingen..
Efter travet skulle vi ut på stan och käka osv. Men det blev en varm dusch och hoppa ner under täcket i soffan, melodifestivalen till min tunga ögonlock gick ju inte så bra. Ja med andra ord.. DET ÄR SOM VANLIGT!!
Nu ska vi göra oss klara för att dra hemåt! Dra ur sängkläderna, byta handdukar plocka i och ur diskmaskinen och packa väskorna. Ungefär samma som väntar när man kommer hem fast backvänt. Ha ha.. Men riktigt skönt att få en hel helg på bortplan med min kära!
Trevlig Söndag!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, va glad ja blir =) Ja visst är det skönt att slippa källarkänslan nu när man kommer ner i tvättstugan, Nu vart de liksom mer som ett badrum ju !! Men det har tagit nåt år av TJAT för att få de gjort oxå =)

Va roligt att fått varit borta en helg, de skulle vara välbehövligt ..

Kramar !!