måndag 16 mars 2009



ROAD TRIP I MORGON



Ja en kort vända iallafall. Jag är ledig.. JIPPY!! Tror jag ska ta en lång sovmorgon, gå upp och ta en promenad till solariet och tillbaka. Efter det en långa varm dusch!! Sedan bär det av, ska bli intressant att se om jag hittar.. men det finns ju skyltar efter vägen så det ska inte bli några större problem. Haha.. det låter som jag ska till Oklahoma och tillbaks.

Det blir en vända till Karlskoga, och det räcker bra för min del! Jag har fått äran att hämta världens goast vovve. Alba! Hon får vara en natt vid oss i Ludvika, sedan tar Fredde med henne till Ingrid i Stockholm och på torsdag ska hon äntligen få komma hem till Spanien. Efter att ha spenderat ett antal veckor i kalla Sverige.

Annars är man lite smått avundsjuk på svärmor och svärfar som åker till Oman i morgon. 35 grader varmt i luften och 28 grader i havet. En riktig sol och bad vecka. Gud så härligt det skulle vara!! Men jag får väl vänta ett par månader till innan det bär av mot varmare breddgrader :D Känns som om Thailand nästa år i Mars skulle vara helt underbart, om man nu kan vänta så länge!!
Nu vankas det mat. Kycklingefilé i ugn med ris.. mmm!
Ha det bäst!


1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VILKEN SÖT VOVVSING !