måndag 9 mars 2009

MÅNDAG
Har precis kommit från Bärke! Tack för en trevlig pratstund Cissie, allt för länge sedan sist! Ska göras om så snart det är möjligt!
GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING OCH PREMIER LEAUGE
1:A PÅ FÄRJESTAD IDAG!!!



Ja i går blev det en vända på nätet och lite ny kläder inhandlades. Ja det är ju en del som händer
veckorna framöver.

Till helgen så kommer Freddes mormor och moster med familj upp. Mormor fyller 80år, så då blir det kalas :D. Lite mat och umgås med släkten.

Helgen efter så är det fullt.. JIPPY!! Lördagen börjar med jobb och när vi slutar bär det av mot Stockholm och en efterlängtad kryssning!!!!!!! Ja hoppas för gudsskull att jag kan ha kläderna.
DESSA ÄR TILL MEJ










OCH ETT PAR "BRALLOR" TILL FREDDE



Det blir en lång helg! Men jag tvivlar inte en sekund på att den blir tråkig..
Helgen efter det så vankas det PARTY igen!! Biljetten ligger i tryggt förvar! Fredag på "folkan" då ARVINGARNA gör entre på scenen, kan nog inte bli just nå tråkigt det heller! ABSOLUT inte! Kanske ska dra till med en uppvärmningsfest på högberget!
Vad sägs??

Lördag kväll så är det "singstar" vid Ulla på jobbet! Säkerligen med en kanonröst efter fredagens bravader. Kan det bli bättre!! Tuta och Kör tills man dör!
För övrigt idag så har jag inhandlat biljetter till LARS KRISTERZ i Söderbärke parken den 5 eller 6 juni!! Någon som känner att lusten trycker på och kanske vill med????????
Nu låter det som att jag bara lyssnar på dansband! Ja inget ont om det.. Men jag lyssnar på allt! Men just i år verkar bli ett dansbands år för min del! Haha..
Nej nu ska jag ringa mitt hjärta och gratulera till segern :D
Fortsatt trevlig kväll!!
KRAM

9 kommentarer:

Vårat liv med Freddie sa...

är det ett linne elle en klänning? :D å vart har du hitta alla dom där kläderna.. :D / ida

Anonym sa...

Tjena!! Allt bra?? Jag ska å till Södebärke på Larz Kristerz...=) Kram

Anonym sa...

GRATTIS till hästens seger! Vad skojjj!! :-D
SKitsnygga kläder! Blir ju kanoners!! OM vi kommer ha skojj dessa två helger vi har framför oss! Herreguuud! Kommer ju bli toppen!!
Kan vara så illa att vi kanske behöver nån kartong till,men jag hör av mig!! Pöss å kram!

Anonym sa...

Grattis! Kul att pollen springer bra =)
Vilka snygga kläder du beställt! Vart hittar alla människor alla fina kläder???
Känns lite tråkigt at jobba när alla ska åka på den roliga kryssningen.. men men... Ni kommer ha askul! Det tvekar jag inte en sekund på =)Sen blir det ju fullt ös på folkan =)

Mäjlin sa...

GRATTIS till hästens seger=) Å vilka snygga kläder, skiit snyggt=D Vi kommer ha så himla roligt båda helgerna. Blir husvagn för hela slanten ;-)haha, nejdå, ska inte skämma ut er för mycket..

kramar

Anonym sa...

Hej..råkade hitta din blogg via annan vännina..mkt trevlig blogg!

Måste fråga vart du hittade linnet..makalöst tjusigt!

Mvh

Fia sa...

Linnet är från ellos.. finns även i grått! Jätte skönt dessutom! Sitter faktiskt jätte bra!

mamma sandra sa...

åååååh, jag som bara ville med er på kryssning! Suckelisuck! Nästa gång SKA jag mä! :D

Anonym sa...

Vilket snyggt linne!