torsdag 15 januari 2009

Torsdag

Ja det är torsdag! Jag har gjort det.. japp! Jag HAR rökt 2 ciggisar sedan i Lördags! Umm.. ja det är ju trist! Men jag själv känner att det inte är en sådan jätte katastrof. Det är ju iallafall mycket mycket mindre än förut. Framsteg..


Idag kom min goa älskling hem igen. Han har varit i Stockholm på kurs i 2 dygn. Och jag är så feg, så syster Jennifer och hennes kära kompisar har sovit här. Tack käresta lilla syster yster!!!
Så nu är livet på normal nivå igen.. jag glad!!!

Imorgon bär det av till Göteborg. Jag, Fredde, Svärmor och Svärfar och lilla Alba. Vi ska åka på trav och ut och göra staden. Det där med att göra staden klarar jag och svärmor av själva. Karlarna ska va på travet i tid och tar då med sig hunden!

Här är Alba!

Ha en bra helg! /Sofia

1 kommentar:

Anonym sa...

BULLDOG? Jag är T O K I G i bulldog vill ha, vill ha, vill ha !