tisdag 27 januari 2009

TISDAG
Jag har precis avslutat en liten lagom omstrukturering på övervåningen (wow, såg ni jag fick till ett riktigt vuxen ord!) Haha.. jo det bara hände. Jag skulle bara bädda rent och fick ett infall! Så nu har jag dammsugit, bytt gardiner, torka fönstret, satt upp tavlor, och ställt om några möbler. Så nu är jag riktigt stolt!!
Har även varit till frissan och fixat färgen idag.. Jag går långsamt tillbaka till den blonda nyansen. Lite slingor och ifyllning av utväxten. Känns bra! Är nöjd iaf!
Nu kurrar magen. Tack och hej!

3 kommentarer:

Mäjlin sa...

Vad du är duktig. Kan få komma hit och städa lite oxå..;-)

Kramar

Camilla sa...

oj vilken energi,får man det när man vart hos frissan??:)hihi.kram

Anonym sa...

Jo han växer och växer, jag hinner knappt med =)

Vilken energi du har då som fått så mycket gjort =) ska försöka ta mig lite tid idag och få lite ordning i ett av våra rum men usch så tråkigt !!