måndag 12 januari 2009

RÖKA...
Ja jag tänkte sluta! Men När? Jo ska göra det nu tror jag!! Men bara jag sitter här och skriver röka så blir jag jätte röksugen!!!!! ÅÅÅ... önskar jag kunde trolla bort all röklust. Men lite stolt är jag endå även fast jag inte har slutat än så har jag varit "fri" sedan lördags. Inte många dagar men jag är glad iallafall. Äh jag vet inte om det spelar någon roll att man berättar för alla, för jag tror att begäret är lika illa iallafall.
Annars här hemma
Jag målar en vägg till i vardagsrummet och en vägg till i trappen. Blir lätt så när man tagit tag i så många olika projekt samtidigt. Men huvudsaken är väl att det tar sig. Tänkte jag skulle göra klart vardagsrummet, sedan kommer bilder.
Var på krogen i helgen. Det var inte igår, och riktigt trevlig var det! Tack alla tjejor som var med, och till min älskling som ställde upp och körde oss. (Lite fram och tebax) :D
Ha det bäst! /Sofia

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat tjejen!
Lycka till med rökningen nu =)
Kramar