onsdag 7 januari 2009

På G igen!
Ja det var en hektisk tid, har även varit lite ledig. Men jag har inte varit någe pigg på att blogga.. slut på energi i knoppen! Men nu tror jag att verksamheten är på G igen iallafall.
Det har inte hänt så där jätte mycket över jul och nyår. Det har varit lagom för min del. Det känns bra. Vi har varit ute en del, vilket inte hör till vanligheten i denna familj. Men det är ju skönt, bara man tar klivet över tröskeln..
På nyår var vi hemma, vi gästades av Sandra och David med familj och Milla och Tony med familj. Det var en trevlig kväll med många skratt över någon timmes sällskapsspel. Haha.. det är så kul att få höra vad man tror om varandra.. par sinsemellan!
Idag var första riktiga dagen på jobbet efter många röda helgdagar.. vilket innebar att det började lite kaosartat. Vi började med 5 man kort som blev 6 man kort innan dagen var slut. Turen i det hela var att det var lungt på affären så allt gick smärtfritt dagen igenom. Imorse målade man upp ett mardrömmsenario med stress osv. Men inget hände.. allt var som vanligt fast vi var så kort om folk!! Sååå skönt!!
På hemma plan går livet sin gilla gång. Vi har precis ätit kvällsmat och så har jag hunnit prata med syster Milla. Tänkte uppdatera med lite bilder om vad som händer här hemma, men jag har inte orkat tagit några kort. Jag har iallafall målat en till vägg i vardagsrummet och så har källardörren fått sig en svart ruta i griffelfärg. Det blev jätte bra, ska bara införskaffa en krita och finslipa den halvtaskiga kanten runt.
Så ser det ut förtillfället.. hoppas att jag återkommer inom kort igen!
Ha det bäst där ute!! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Skoj med ett nytt inlägg !
Hoppas det kommer fler