tisdag 20 januari 2009












LEDIG DAG

Det känns som om jag vaknat på totalt fel sida.. har knappt sovit någe i natt heller!!! Usch.. jag känner att jag kan EXPLODERA vilken sekund som helst!!!! ÅÅÅÅ det värsta, jag vet ju inte VARFÖR!!!!!! Fattar inte, det måste ju vara värsta PMS besväret!!!





Halv 12 i dag ska jag sitta i frisörstolen också.. vad kan det innebära? Jo att jag kommer se ut som *** själv när jag kommer där i från!!
Nej nu har jag avreagerat mej nog!
Hoppas dagens slut blir bättre iallafall..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag länkat dig på min sida om det går bra? Kram

Anonym sa...

Skönt att höra att det finns fler! Boxning är bra för PMS bsvär =D

Kraam

Anonym sa...

Hoppas din dag slutade bra =D

Anonym sa...

Sånna där dagar önskar man att man fick ligga kvar i sängen och bara vara alldeles själv.. Hoppas att dagen efter vart bättre !!