söndag 25 januari 2009

SÖNDAG


Ja idag är jag iallafall på bättre humör.. så jag ska inte vräka ur mej en massa skit!


Men så det snöar.. haha.. Vi har skottat 4 ggr sedan i går kväll. Helt enormt! Tycker ju att allt detta skulle ha kommit före jul om jag fått bestämma. Men jag vill ju hellre ha det nu än i mars/april.


Nu på morgonen har vi inte gjort så mycket. Käka frukost och tittat på film. Hur skönt som helst. Efter det så har jag suttit och tittat på nätet efter en ny Tv-bänk. Men jag hittar ingen som jag vill ha. Någon som har någe tips om bra sidor. Vill ju ha en rätt lång modell med mycket förvaring. Ca 3m lång och Max 60cm bred. Verkar som om det är ont om sådana.


Så fick jag ett infall att måla igen, det känns bra. Har bara 1 gång kvar i trappen, sedan är den äntligen klar. Efter det måste jag måla klart i vardagsrummet. BARA 1 vägg kvar.. men den är sååååååå lååååång och tråkig. Skulle ha börjat med den om jag tänkt efter före. Men nu är det gjort. Skulle behöva tips om någon snygg tapet eller någon typ av stenvägg också!! Har två väggar jag ska fixa..

När vardagsrummet är klart tror jag det blir övre hallen eller kaklet och bänkskivan i köket, eller fixa badrummsgolvet, eller vänta till våren när man får börja ute, eller ska man börja i källaren med tvättstugan... hmmm.. ???? Å jag skulle helst av allt börja med allt samtidigt. Och efter 1 dags intensiv jobb så önskade jag att ALLT skulle vara klart. Drömma kan man ju..


Laddar för handboll ikväll. Freddes bror ska äntligen få vara med!!
Trevlig eftermiddag på er! /Sofia

Inga kommentarer: