måndag 22 september 2008

UTAMNAD

En lista om vännerna i min mobillista.

- Har du pussat nummer 2?
ÖÖÖ.. nej! Affe är vår städare på jobbet.

-Vad har du för relation med nummer 20?
Ha ha.. Systers pojkvän David. Inget mer!

- När ska du träffa nummer 30?
Fia Fors(, ja du. Kan bli imorgon... kan lika gärna bli om ett halvår:)

- Är nummer 18 söt?
Daniel Källström.. ja jo visst. Söt på sitt vis.

-Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Cissi & Fredrik.. jätte goa!!

-Gillar du nummer 14?
Cissi Frejd... ja visst. En riktig going, iallafall som du var när vi var yngre :)

-Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Alexis. Japp det har jag!

-När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Erica Karlsson.. hmm.. ja du. När vi stöter ihop kanske :)

-Är du nära vän med nummer 23?
Emelie.. ÖÖÖ.. NEJ. Vet ej vad hon heter i efternamn ens. (jobbade vid oss förr)

-Har du gått på bio med nummer 4?
Anna Källström, nej! Inte vad jag kan minnas.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
# har jag på nr:35. Låter långsökt att gå ut med en fyrkant :D

-Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anna Ståbis. Oj, ja.. livet i stora drag. Var ju ett tag sedan!

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Vet ej vem det är. Akut nummer till tandläkaren :D

-Vad har du och nummer 24 för relation?
Emma Nises.. En utav mina allra bästa vänner!

-Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Emmah Lindberg.. Kanske träffas lite oftare än 1 gång vart annat år om det ens är det :(

-Vad är det bästa med nummer 8?
Bilregistret :D Att man kan få reda på vem idioten i bilen framför är!

-Brukar du och nummer 16 träffas?
Daddy.. Pappa! Ja det är klart!!


Här med utmanar jag: Tin, Syster Linda, Syster Milla & Cissi Frejd

KRAM PÅ ER

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, va roligt! Tack tack =)