söndag 21 september 2008

Livet

Hur ska man hinna allt man vill och ska? Just nu är jag inne i en liten svacka, allt är drygt,upp stressande och absolut inte roligt. Vet ej vilken fot jag ska stå på och livet känns enbart konstigt. Och frågan man ställer sig är.. Ska livet vara så??
Jag vill allt och lite till, men jag blir bara stressad över att behöva planera allt. Hatar att ha ett schema och gå efter. Skulle helst vilja ligga i sängen en vecka i streck. Låsa dörren och kasta nyckeln. För då kan man "bara" titta på tv och sova. Verkligen vila! Tycker synd om min sambo som får stå ut med ett åskmoln dag ut och in.
Kommande veckan ska jag nog bara (försöka) gör grejor jag tycker är kul och vill göra. Som att sova, äta, ev.umgås med nära och kära i den mån man tar sig någonstans eller ev kanske kan få besök. Och kramas med min kärlek..
Nu har jag nog pratat av mej nog, nu ska ni slippa höra mer trassel!
KRAMAR

3 kommentarer:

mamma sandra sa...

åh usch ja, vet hur det där är :S URK! Vi kan gärna kika ut en dag i veckan iaf, inte tors bara;) har kanske fixat en barnvakt i helgen!=)

Anonym sa...

Uss å fyy!!:-( Du får gärna komma hit o säga hej nån kväll om du vill! :-D KRAMAR!

Anonym sa...

Tror det har med den tråkiga årstiden att göra, känner lika som du... Kram på Dig!