onsdag 24 september 2008

Händig jag!!

Såå nöjd, även fast det bara har kommit till en liten hylla!

Annars då.. vad händer? Jo jag jobbar och tänker på inredning. Fråga min sambo. Han blir snart tokig! Köpa, göra, måla, bygga, flytta på grejor hela tiden. Haha det är ju så kul att se att det händer något. Håller på med datarummet också.. men tapeten får sitta ett tag till. Har så svårt att bestämma hur jag vill ha det färg mässigt. Ena dagen: japp det blir en randig vägg. Andra dagen: jag vill ha allt brunt. Tredje dagen: funderar jag på 3 vita väggar och en fondvägg i grönt! Nja, så stora skillnader på val så då blir det inget alls för stunden. Ska väl komma bilder på rummet när all "bröte" städats bort och nya datorn är på plats.. Å ja just det, gardinerna ska upp också :D

Nu blev jag jätte sugen på att åka till Ullared, DIREKT! Men jag får vänta några dagar till. Eller veckor snarare! Det ska bli sååå roligt, JIPPY!!! Tjejer och shopping är en väldans bra kombination. Haha..

Dax att få i sig lite mat i den konstant hungriga magen!

Go´kväll på er där ut! /Fisen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du är!
Kram

Anonym sa...

va fint det blev med en hylla ovan för fönstret !
Skoj att du har massa ideer på data rummet, hoppas ni hittar nått som passar.

Anonym sa...

gud vad snyggt det blev!!! kram

Anonym sa...

Kanonfint Fia!! :-)
Jaa,snaaart bär det iväg till Ullared! Ska bli sjukt roligt!! KRAM!