måndag 15 september 2008

Drömmar


Här VILL jag vara nu!

Maldiverna, för tillfället mina drömmars land och mitt
mål till de år jag fyller 30.

Hmm.. ja.. drömma kan man ju!

Håller på att fixa datarummet, har inga ideer alls. Tror att det är helt tort i skallen. Jag vet inte ens vad jag ska ha för färg på väggarna eller hur jag ska möblera bäst. Det är ju liksom inte så stort.

Men jag tar det en annan dag.

Just det! Sandra och jag var till IKEA igår. Shoppade lite grejor till det blivande datarummet faktiskt. Bland annat dessa grejor. Lite taskiga bilder med telefonen bara!

Dokumentskåpet har jag shoppat i fyndhörnan.. Inte illa för att vara mej :)

Älskar denna lampa, vet ej varför. Men den var bara min... kallas kanske kärlek vid första ögonkastet!
Visst handlade jag mer, men har inte hunnit få upp dessa grejor än.
Om någon har ideer så hör gärna av er, speciellt med färgvalet på mina väggar!
Ha en fortsatt trevlig kväll, för mej är det nu dax att titta vidare efter fynd till huset.
//Kramis

3 kommentarer:

mamma sandra sa...

Ja du vet ju va mitt förslag va ;) Med grönt grått och vitt! Skulle ju vara bra fränt!.)

Anonym sa...

å jag har inte kikat in här på gud vet när, men fick se hur många mysiga bilder från eran thailandsresa, vilken upplevelse det måste varit =)

www.lillamillas.blogg.se

Anonym sa...

Kanske beige och svart? de är snygg kombination, om man har rätt beige =)

ha d bra