torsdag 11 september 2008

I väntans tider...

Japp, då har man klarat av att vara själv 2 nätter igen! Jag berömmer mej själv. Sitter och väntar och längtar på att jag ska höra när bilen kommer in på gården och Fredric är hemma igen. Han har börjat en kurs genom jobbet som häller på till Januari, och det innebär att han ska vara borta 2 nätter/3 dagar i september, oktober, november och januari!!!! Hmm.. och nu är det första passet avklarat.. pusst!
Medans han var borta har jag hunnit måla lilla hallen när man kommer in. Känns så skönt att det det händer något iallafall. Han är ju inte direkt inredningstokig som en annan, så att göra sådana grejer när han inte är hemma känns bra.
Hallen var jätte jätte ljus gul förr, men nu är den vit. Eftersom vi inte har några fönster där så kändes det bäst med så ljust som möjligt. Så nu väntar jag på min nya hatthylla och på att jag ska hitta en snygg skohylla.. för då är fas 1 över. Då tror jag att hallen får duga så länge. Skulle iof vilja byta klinkers, men det får bli en senare fråga, när jag vet om vi ska försöka riva väggen mellan hallen och blivande datarummet. Skulle vara så skönt att få lite mer yta innanför dörren.
Som vanligt så kommer bilderna så småning om..

ÅÅÅ...NU hör jag bilen på grusuppfarten! Dax att välkommna min sambo hem. Så nu blir det lite go mat innan duschen kallar..

Fortsatt trevlig kväll!!!
KRAM

1 kommentar:

mamma sandra sa...

ja det blev verkligen jätte bra i hallen! kRam