måndag 28 september 2009

WII FIT OCH JAG!



Ja just det. Jag kom på att jag har wii fit hemma. Så jag körde nu en vända. Jag har verkligen dålig kondis.. jag är trött efter 20 min fast det inte är så ansträngande. Kanske skulle behöva träna lite mera haha!
Tänkte gå på bio ikväll, men ja jag vet inte. Allt bara krånglar jämt! Vill ju så gärna se "flickan som lekte med elden". Men det blir väl flera gånger skulle jag tro..
Är lite glad iallafall, Alba kommer ikväll och stannar till onsdag. Men nu är det bara 3 veckor tills hon återvänder hem till varmare breddgrader.. snyft! Skulle så gärna vilja ha henne jämt, hon är ju för underbar!
Kanske skulle ta och gå upp och måla klart sista sängbordet, jag vill ju så gärna göra klart så jag får börja med nästa projekt! Alltid lika kul, speciellt när man är klar!
Ses

Inga kommentarer: