tisdag 29 september 2009

TÄNKT ATT GÖRA IDAG...

- måla om hallen uppe
- måla klart det sista sängbordet
- storstäda huset, ser ut som gud vet vad!
- helst koppla in tvättmaskin och torktummlare (har aldrig haft sådan tvätthög)
- tänkt hälsa på Malin en snabbis, skulle så gärna vilja se vardagsrummet
- tänkt åka till borlänge för att hälsa på Madde och betala ljusstakarna
- ner på stan och beställa tatueringstid
- till syster Milla och hälsa på och ta en promenad
- till syster Linda och kanske fått mej några tag med saxen i håret
- till syster Sandra och tagit ett bloss på hemvägen
- städa skodan inför besiktningen imorgon
- plockat ihop alla leksaker i sandlåda
- riva ur skafferiet och rensa på bråte
- varit till colorama och kollat på kakel till köket
- varit och kollat på bänkskiva till köket
- promenad med Alba
- present till Thea
- just det, skulle kanske ha handlat mat och ätit också
- tränat 1 timme
- duschat osv..
OCH JAG HAMNAR HÄR!!! Inte ens nödvändigt!!!
Varför är det alltid så, jag har en ledig dag och jag vill göra allt och jag skulle vilja ligga på soffa i några timmar och bara glo på tv också! Den jävla tiden räcker inte till!

Hoppas ingen har det som jag! För när jag har dessa dagar så händer oftast inget och i morgon så har jag sådant dåligt samvete..

Inga kommentarer: