söndag 6 september 2009

SÖNDAG IDAG

Ja där ser man, det blir inte alltid som man tänkt sig! Men ja nu är det som det är!

Idag när jag vaknade kände jag bara att det var dax igen, så jag kastade mej i bilen och drog till badhuset. Ja i min ensamhet simmade jag ett antal längder och rensade det lilla man har i huvudet. Ja det är väl inte så konstigt att man funderar i bland! Men nu känns det mycket bättre och jag känner mej piggare än vanligt!

Vad ska man hitta på idag då??

Eftersom vi inte är lediga så mycket så kanske det är på tiden att ta tag i utemöblerna. Ställa dom under tak för i år.. Trist men sant! Vintern är snart här!

Skulle även behöva göra en del grejor invändigt som har väntat i månader på att det ska hända något. Ja vi får se vad det blir!




3 kommentarer:

Linda sa...

Hör gärna av dig om du vill ha simsällskap nån gång! =)

Kram

Fia sa...

Ja gärna, kanske nästa söndag?? Jag hör av mej =)

Mäjlin sa...

Du får gärna höra av dig till mig med :) Jag vill också börja simma :)