torsdag 14 maj 2009

Tänk att man snart har ägnat 2 dagar av sin semester till nödvändiga ting!!! Började stor städningen i går, på eftermiddagen fick jag lov att göra ett avbrott för att byta till sommardäck på bilen. Efter det var det bara hem och fortsätta. Så nu är jag inne på slutspurten!! Men när jag är klar me det så är det bara att fortsätta ut och fortsätta att skruva utemöblerna!!
Alla säger att man ska ta det lungt när man är ledig, men jag kan ju inte slappna av om det är så att jag vet att det finns massor att göra, först efter att jag gjort en del så kan jag börja slappna av och då "ska man bara" gör en grej till och en grej till.. ja ni fattar!!

Och på Lördag är det dax..
10 år sedan vi slutade 9:an, eller nästan iallafall. Ska bli kul tycker jag, vi blir typ 40 pers av 89 totalt. Saknar några man skulle velat träffa, men det blir nog bra endå! Emma, Kicki och Linda kommer hit före så vi kan prata lite skit och dricka gott innan det är dax..

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: