lördag 2 maj 2009

ÅSIKTER
Varför kan inte vissa människor tåla att man har olika åsikter!! Man måste kunna ha det! Speciellt utan att helt flippa ur.. HALLÅ!! Vuxna människor måste kunna diskutera utan att bli osams.
Jag är en människa som helt och hållet undviker konflikter om jag inte nödvändigtvis måste, jag har en väldigt liten mun när det gäller känsliga grejor! Men idag för första gången upplevde jag det jobbigaste jag någonsin gjort när det gäller att uttrycka en åsikt. En människa som blev så arg för att jag sa vad JAG tyckte var rätt!! Jag fattar ingenting..
Har jag inte rätt.. eller rätta mej om jag har fel!?! Och det värsta jag vet är när man inte kan reda ut saker och ting direkt. Men idag var det jag som sket fullständigt i detta. Jag har nog aldrig gått mot mej själv på det viset förr. Men idag gjorde jag det!!!
Det sägs att man blir starkare av alla motgångar, och att efter regn kommer solsken. Men nu är det jobbigt!!
Tack för mej!!
Ha en trevlig dag där ute!!

1 kommentar:

Cissi sa...

Hua! Låter som om du gått igenom nåt jobbigt... Men som du säger, efter regn kommer solsken =)
Kram på dig