söndag 22 februari 2009

SÖNDAG

Då var denna helg över. Vi jobbade lördag och var hem och vände bara, jag sminkade upp mig så gott det gick. Sedan drog vi till svärmor och svärfar för att vara hundvakt. Eller iaf Fredde. Jag drog vid 16 igen mot Grangärde för att hämta upp mamma och sedan gick det av bara farten.. eller nja inte riktigt. Väglaget gjorde det mindre roligt men till Leksand och Melodifestivalen kom vi till slut. Vi fick jätte bra platser, och stämmningen var på topp. Men ett bara glas vin skulle setat fint. Det var faktiskt den bästa omgången hittills tycker jag. Och EMD låten har satt sig i huvudet på mig. Den är riktigt trallvänlig!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Eller vad tycker ni som såg Melodifestivalen?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Planerna för nästa hel är redan klara. GÖTEBORG here we come!!!
Ja det blir Göteborg, redan fredag lunch denna gång för på kvällen så blir det en promenad mot Scandinavium och Ulf Lundell. Och på lördag så drar vi mot Åbytravet och förhoppningsvis en bra plats för Premier League! En härligt helg med min kära! <3
Som vanligt ska jag förbereda morgon dagen och dra mina tunga ben upp för trappen för att värma kudden!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Natti natt Kram

1 kommentar:

Mäjlin sa...

Ja jag tycker oxå det var den bästa omgången på melodifestivalen. Men jag har väldigt svårt att klara av programledaren, tål henne INTE.

Va fin bloggen är=)