lördag 21 februari 2009

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor!

1. Hur lång är du? 172cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ja visste jag det så skulle jag nog utbilda mej!
3. Vad pluggar du? Pluggade Livsmedel 3år i Borlänge.
4. Har du långt hår? Det börjar bli :).
5. Vilken hårfärg har du? Åt det blonda hållet.
6. Sminkar du dig? Absolut inte varje dag. Men jag önskade att jag årkade!
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Turkos.
9. Har du kysst någon idag? Puss,gills det??

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda.
3. Hur många syskon har du? Fyra, 2 äldre systrar och 2 yngre
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? "Höres imorgon, Hej då!!"
5. Hur många ställen har du bott på ? Borlänge 3 lägenheter. Ludvika 5 lägenheter, 1 hus. Grangärde 2 hus, och 3 lägenheter och Hagge i ett hus.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Fredric som är min närmaste familjemedlemsom jag lever med dygnet runt. ( går ej att undvika)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Fredric där å, eftersom han alltid tänker på mitt bästa jämt.(även fast det kan bli fel ibland)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I Onsdags var jag och simmade med Jennifer och mamma.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I tisdags var jag till Milla,även min syster.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ja du.. det var länge sedan. Men jag tror att det var vid Milla, när jag inte vågade sova själv!
3. Har du kysst nån kompis? Ja det har hänt.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jo fast jag vet inte om det räknas :).
5. Vem har du varit kompis med längst? Emma, Tessa, Cissie och Seppan tror jag. Det har ju gått i vågor dock!
6. Vem känner dig bäst? Ja du, tror inte jag vet. Alla syskonen och Fredde.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Skulle absolut inte säga att jag hatar den, men jag skulle kunna formulera mej mycket bättre och tala om.. ja det skullejag.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ja i bland, tror det gäller en av alla :( Där har jag tyvärr icke mål i mun.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja det är nog inga problem.
2. Klä dig annorlunda? Vad menas med annorlunda??
3. Vara dig själv? Ja.om jag nu vet jämt vem jag är :)
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja varför inte, alla ser vi olika ut!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja, Absolut!
6. Pierca dig? Ja
7. Ha sex på offentlig plats? Ja det skulle jag nog kunna.
8. Vara omogen? Det måste man kunna. Enligt mej iallafall.
9. Äta småkryp? Nope, där går gränsen :)

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Igår.
2. När var du på semester senast? Förra året, Thailand, Kålmorden, Göteborg och "stugan".
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vitoch rosa
4. Är ditt hår tråkigt? Ja ibland.
5. Vem såg dig naken senast? Fredde.
6. Hur ofta duschar du? Varannan dag och tvättar håret mer sällan.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Blir nog sent. Ska till Leksand på Melodifestivalen!!

Ha en trevlig dag!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Hoppas du hade det riktigt roligt i Leksand! Försökte "leta" efter dig i TV bilden,men icke! :-( ;-) Puss å kram!