söndag 8 februari 2009

Egentligen 2 dagar sen
GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA
NICOLE PÅ 5 ÅRS DAGEN!
----------------------------------------------------------------------------
SJUK
Jag som skrytit till alla att jag har klarat mej från allt! Fredde har haft magsjuka och varit förkyld, men inte jag. Nej jag klarar mej nog nu.... GGGAAAA!! Gud så jag ångrar att jag sa dom orden! Natten till fredag då började de. FEBER.. Jag som aldrig har feber!! Visst jag har jobbat både fredag och lördag, men på halv fart. Och nu, ja jag ska vila vila och vila. Men det är ju såååååå tråkigt! Vet ju om att jag måste städa, tvätta, byta sängkläder och en massa mera grejor. Puussst och stöön..
Men det är tur jag har Fredde som ställer upp, hämtar nässpray, gör mat, tvättar, skottar osv..
Förresten.. är det någon som missat att det snöat i natt eller?? Mer än 2 dec har det kommit hemma här. Fredde skotta de sista han gjorde i går kväll, egentligen helt i onödan. Visste är det mysigt på sitt vis. Men snön ska ju helst komma före jul och inte nu!! Nu ska ju våren komma..
Usch så jag klagar! / Fia

1 kommentar:

Mäjlin sa...

Usch va tråkigt att du är sjuk, krya på dig=D