tisdag 3 februari 2009

SLÖA JAG DÅ!!
Jag blev jätte slö mot kvällen, så jag får ta och uppdatera med lite bilder en annan dag. Jag är nämligen inte riktig klar än heller. Fixade själv så jag måste göra lite mer, innan det är klart. Men det kommer, jag lovar!
Annars idag, så fick jag främmande av Syster S med familj. Jätte trevligt, det var allt för länge sedan vi hade främmande (vi har inte varit duktig att hälsa på vi heller iof). Men det ska väl snart bli ändring på det, måste ta sig ur vinter mörkret bara! Syster M var förbi en snabb vända å.. Det blir bara bättre och bättre!
I morgon så står det jobb på listan och även 20 långa lägder i bassängen vid kvällstid! Ska bli så skönt så. Sedan blir det "Koffe" och gänget i semester svenskar. Då får man drömma sig till Thailand under 1 timme. Tänk vad härligt det vore..
Trevlig kväll där ute!

Inga kommentarer: