lördag 26 juli 2008

SEMESTER... och solen lyser.

Sitter uppe vid pappa, är hus, hund och blomm vakt. Och i denna värme är det inte lätt att ta hand om alla blommor i den sk "botaniska" trädgården. Blommor överallt!! Majja älskar blommor, och jag missar blommor även fast jag har en lite karta på vart alla står någonstans.. haha.. och tyvärr är jag inte född med gröna fingrar heller..

Annars rullar livet på, Fia, Alexis, Nicole och Leon har varit hemma. Såå roligt att träffas. I går kväll sa vi säkert 5 ggr att nu ska vi gå och lägga oss, men så kom det upp någe mer att prata om så tiden rann iväg. Sen stod en vild lite Leon i fotändan av sängen och vill ha sällskap när kl slog 8. Både jag och Fia tittade yrvaket upp och konstaterade att man inte ska ha så mycket att prata om när man träffas. Ha ha.. men roligt hade vi. Tack tejejen för ett par trevliga kvällar med både minnen och annat kul att prata om.

Näää nu ska jag trava vidare och förbereda trippen till min älskling ner i stugan.

Ha en jätte skön helg allesamman. /Sofia

Inga kommentarer: