tisdag 8 juli 2008



Fick bara lov! Har så mycket bilder och såå myckt att berätta. Men för tilfället så har jag inte riktigt tid. Vankas strax semester och flytt. På måndag på måndag... semester!!!! 3 veckor väntar med strålande solsken och små utflykter.

*Kolmården i husvagn men Sandra, David, Olivia & Lovisa. Jocke, Malin, Liam & Alicia. Ska bli så kul, jag är nog mest nyfiken av oss alla på vad parken har att erbjuda ...

*Jag och min kära syster Milla ska skjutsa mamma och lilla syster Niffe till Arlanda. Dom åker till Israel i 2 veckor och hälsar på släktingar. Kanske stannar för en liten shopping tur efter vägen, vem vet:)

*Till Göteborg några dagar med Cissie, Niclas, William & Wilma. Skulle tro det blir Universeum och Liseberg. Bara älskar att åka karusell, det blir väl jag och barnen, haha...

*Packa och pack... Nyckeln till huset får vi första jobb dagen efter semestern. Ååå vad jag längtar!!

*Lilla Leon, Fredrics gudson fyller 1år. Hoppas vi hinner träffa er under semestern.

*Syster Linda fyller. Eftersom vi inte firar varandra mer än jämna födelsedagar så ska vi väl kunna träffas och fika iallafall.

*Sola bada slappa, skulle tro att Fredrics mamma och pappa får lite besök av oss i sommarstugan.


Och sen alla andra, vill så gärna träffas och umgås, men också lata sig. Hoppas det passar ihop något iallafall.
Har säkert glömt något/någon... tala om i sånnafall!!! Skäms redan i förväg...

Uppdateringar med bilder från tidigare händelser kommer väl så småningom. Grillpartyt vid Tessa & Roger, syskon träffen vid mormor osv..





Sötaste Alba!!
Inger och Svenne har varit hundvakt åt Fredrics brors hund.

Ha en trevlig semester gott folk, nu ska jag ut i solen.
KRAMAR

1 kommentar:

Anonym sa...

klart ni ska komma förbi om ni ska åt orsa hållet! Nu är jag inne på din sida med P-Å´s dator och då funkar det att skriva kommentar och kika på dina länkar, men med min dator så går det inte alls, knasigt. kramar från tin