fredag 18 juli 2008

SEMESTER!

Det är såå skönt. Har varit ledig sedan måndagen och har redan passerat Kolmården och befinner mig nu i Göteborg.

Kolmården
Onsdag skulle vi åka, och det gjorde vi också efter några om och men. Krångel med husvagnen, men till sist lämnade vi Grangärde bakom oss. Vi som var med: Sandra, David, Olivia, Lovisa, Malin, Jocke, Liam, Alicia & Jag! Det blev en stört skur när vi anlände till parken men efter 1 timme klarnade det upp och vi hade vädergudarna med oss hela dagen. Det var en jätte lycka dag, jag hade riktigt trevligt och barnen var så snälla hela dagen. Min käre sambo skulle varit med men var hemma och var förkyld, dök dock upp på fredag morgon och åkte safari med oss. En riktigt trevlig utflykt!! Tack allesamman!

Och nu sitter vi här i stora Göteborg och har det bra. Bara jag och Fredric hela lördagen och hela söndagen. Vi har inget speciellt planerat så vi får se vad vädret för med sig. För det är ju faktiskt det som bestämmer förutsättningarna för dagen. Sedan på måndag kommer Cissie, Niclas, William och Wilma. Då händer det grejor igen, Liseberg och Universeum. Ska bli såå roligt! Hoppas vädret är med oss bara:)

Nu är det dax att kasta sig i soffan för att slappa och äta lite ost och kex..

Ha det Gött!
//Sofia

Inga kommentarer: