lördag 14 juni 2008

SKIT SKIT SKIT....!!!!

Sverige var SÅÅÅ när att spela oavgjort mot Spanien... ÅÅÅÅ...

Snart är det midsommar också, vad händer då alla nära och kära???

Själv så ska jag nog umgås med min sambo, familjen Seppälä, Syster Sandra med familj m.m.fl, vet ej riktigt vad vi ska göra men. Äta god mat, ha trevligt och spela lite kubb kanske :)
Jag längtar så, men först väntar en hektisk vecka på jobbet. Eftersom det är stor helg är folk som galna i mat mat och åter mat.

Annars sitter jag här hemma, tvättar, väntar på att Fredde ska bli klar med maten, planerar huset i mitt stackars huvud... Vill komma in nu... men snart! Bara 1 1/2 månad kvar. Det ska bli så roligt!!!! Sen mina vänner, ska vi nog bjuda in till en inflyttningsfest..?!? Eller vad tycker ni???

Ha en fortsatt trevlig helg, för det ska jag ha mellan tvätthögar och regnskurar.

KRAMAR

3 kommentarer:

mamma sandra sa...

Jag kommer garanterat på inflyttningsfest..Hehe!!
Å missommar kommer bli kul! Måste ju ha en missommar stång..hihi..
KRAM!

Mäjlin sa...

hej=D..hoppas ni får en trevlig midsommar, själv kommer vi spendera den ute i malingsbo i husvagnen:-)..Inflyttningsfest låter som en bra idé, bara jag blir bjuden ;-)..Och sofforna är vi väldigt intresserade av=D så ni vet..

kramar

Anonym sa...

Hoppas ni får en trevlig midsommar! :-) Thommie o hans "band" ska spela ute i malingsbo,så där blir vi å hålla hus!! :-D Inflyttningsfest låter nice!! ;-) Kraam!