söndag 22 juni 2008


MIDSOMMAR HELGEN 2008!!!


Det blev en minnesvärd helg.


Efter en vecka med hårt jobb och helt slutkörd.

Midsommaraftons morgon:

Började vi med att sova ut. Klockan klev en bra bit in på förmiddagen innan vi studsade upp. Jag och syster Sandra drog till stan för att inhandla kvällens mat. Efter det så bar det iväg upp till ställberget för att få hjälp av min kära vän Fia (vad skulle jag göra om jag inte hade dig). Skulle vara sååå snäll och fixa håret själv och impa på "folket". Men det slutade i hel katastrof!! Så efter 5 timmar i Fias händer var min helg räddad. TACK!!!!!!


Åter, kasta sig in i bilen och hem till Sandra, David och barnen. Tessa, Roger och Mathilda var också där. Blev grillning och dicka lite gott. Jätte trevligt!!!













Senare på kvällskvisten kom: Roger, Johanna, Anders, Sofia, Alexis, Patrik, Bella, Mamma & Pelle. Även Jesper och Erica var förbi och sa hej!


Vi spelade lite kubb, kroket, mys pys eldade och spelade musik. Det var en jätte trevlig kväll, väl värd att minnas. Tack alla inblandade!!!


Dagen efter hoppar vi över lite snabbt.....



Söndag Förmiddag:

Då bar det av igen. Jag hämtade upp Olivia som fick följa med moster Fia till moster Milla i Grängesberg. Vi tog en tripp till deras sommarstuga.

1 234
Bild 1: Lukke i båten, påväg ut på fiskartur.
Bild 2: Mormor, Ragnar, Cissie och Fredrik i partytältet
Bild 3: Thelmis på Lilla 4hjulingen
Bild 4: Lukke, Thelmis ich Olivia på 4hjulingen
Och nu åter till vardagen..
Hoppas alla nära och kära haften en lika bra helg som mej!!!
Ha de bäst/Sofia

Inga kommentarer: